REGULAMENTE CAMPANII

REGULAMENTUL OFICIAL AL Campaniei de e-Sampling CeraVe
Perioada Campaniei 05.04.2021 - 14.04.2021

Capitolul 1. Organizatorii

1.1.Campania e-Sampling CeraVe este organizat si desfasurat de catre L’Oreal Romania SRL, societate romana, cu sediul in Calea Floreasca, nr. 169A, cladirea A, etaj 6, sector 1, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comertului sub numarul J40/6064/1997 cod unic de inregistrare RO9638038, avand contul IBAN RO49BRDE 140S V010 2146 4500, deschis la BRD GSG SMCC, reprezentata prin Dna.Vanya Panayotova in calitate de Director General, denumita in continuare „Organizatorul”

1.2. Participanţii la Campanie sunt obligaţi să respecte termenii şi condiţiile acestui regulament oficial, denumit în cele ce urmează ”Regulamentul”.

1.3. Regulamentul Oficial este întocmit și va fi facut public conform legislației aplicabile în România, pe pagina de Facebook CeraVe Romania, de asemenea regulamentul este disponibil, în mod gratuit, oricărui consumator (i) în baza unui apel telefonic la Infoline 02204.00.00, între orele 09:00-18:00, de luni până vineri, exclusiv sarbătorile legale, pe întreaga durata a Concursului, sau (iii) poate fi obținut prin trimiterea unei solicitări scrise prin poștă, în atenția Organizatorului, la sediul social al acestuia menționat la punctul 1.1. de mai sus, pe toată durata de desfășurare a Campaniei.

1.4. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica sau schimba prezentul Regulament Oficial, urmand ca astfel de modificari sa intre in vigoare numai dupa anuntarea in mod public a modificarilor respective prin intermediul acelorasi canale de comunicare prin care Regulamentul Oficial a fost facut public anterior, precum si prin notificarea autoritatilor competente, dupa caz, daca modificarile efectuate necesita o astfel de notificare.

1.5. Campania va putea fi întrerupta de către Organizator, oricând în timpul duratei de desfăşurare, în cazul apariţiei unei situaţii de forţă majoră sau caz fortuit.

1.6. Regulamentul este întocmit şi va fi făcut public conform legislaţiei aplicabile din România. Anexele sau actele adiţionale la Regulament fac parte integrantă din acesta

1.7. In ceea ce priveste operatiunile privind colectari si/sau prelucrari de date cu caracter personal, acestea vor fi realizate de catre Organizator.

1.8. Participarea la aceasta Campanie se face pe baza acceptarii Regulamentului de catre participanti. Participantii se obliga sa respecte si sa se conformeze termenilor, conditiilor si prevederilor prezentului Regulament.

Capitolul 2. Durata şi aria de desfăşurare a Campaniei

2.1. Campania e-Sampling CeraVe se va desfăşura în perioada 05.04.-14.04.2021, pe platforma https://www.cerave.ro/Sampling, regulamentul fiind publicat aici https://www.cerave.ro/regulamente-campanii.

Capitolul 3. Drept de Participare

3.1 Campania este deschisa participarii persoanelor fizice autorizate cu vârsta de peste 18 ani, împliniti pâna la data începerii Campaniei, cetățeni români sau cetățeni străini, rezidenți în România, sau cu domiciliul sau reședința, chiar temporară, în România

3.2 La acesta Campanie nu au drept de participare următoarele persoane:

  1. prepuși (inclusiv, însa fără a se limita la angajații Organizatorului);
  2. prepușii (inclusiv, însa fără a se limita la angajații) prestatorilor de servicii de leasing de personal ai Organizatorului, indiferent de locația Organizatorului în care sunt alocați acești prepuși;
  3. prepușii (inclusiv, însa fără a se limita la angajații) prestatorilor de servicii de orice fel ai Organizatorului, care prestează aceste servicii în interiorul sediului social, al punctelor de lucru, al depozitelor, și al oricăror imobile/locații în cadrul cărora Organizatorul își desfășoară activitatea. Se aplică prezenta prevedere indiferent de tipul de activitate pe care angajații acestor prestatori o desfășoară, sau de timpul pe care îl petrec în imobilele/locațiile în cadrul cărora Organizatroul își desfășoară activitatea;
  4. membrii familiilor prepușilor mentionați la punctele a. – c. de mai sus (însemnând copii, parinți, soț/soție, frate/sora);
  5. persoanele a căror vârstă este mai mică de 18 ani împliniți la data începerii Campaniei. Organizatorul își rezervă dreptul de a lua toate măsurile pentru a preveni înscrierea în Concurs a persoanelor cu vârsta minimă acceptată conform prezentului regulament.

Capitorul 4. Marcile şi Produsele Participante

4.1 La acesta Campanie vor participa produsele CeraVe denumite în continuare “Produse Participante”.

Capitolul 5. Mecanismul Campaniei

5.1. Produse Participante: produsele CeraVe comercializate de catre L’Oreal Romania SRL.

5.2. Website : este o platforma web (accesibila prin web de pe desktop sau dispozitive mobile)

5.3. Utilizator : persoana care acceseaza un website

5.4. Mecanism: pentru a participa in Campania de e-Sampling CeraVe, Participantii trebuie sa parcurga pasii necesari inregistrarii in Campanie, dupa cum urmeaza:

  - sa aiba varsta de 18 ani implinita la momentul inscrierii in Campanie;

In data de 05.04.2021 Organizatorul va anunta Campania de e-Sampling CeraVe prin intermediul unui Facebook Ad, astfel: Anuntul va fi postat pe Facebook.

Pentru a se inscrie in Campania de e-Sampling CeraVe, participantii care doresc să încerce produsele Cerave trebuie sa acceseze platforma Campaniei de e-Sampling CeraVe si să se înscrie în formular pentru a le trimite aceste mostre prin curier prin intermediul agentiei More Results Marketing.

Inscrierea in campanie se va face in perioada 05.04.2021 - 14.04.2021, orice inscriere inainte sau ulterioara acestei date fiind declarata nevalida si nu se va incadra in conditiile necesare participarii in Campanie.

Continutul trimis in vederea inscrierii in Campanie nu trebuie sa contina cuvinte obscene sau indecente, nu trebuie sa fie contrar bunelor moravuri, nu trebuie sa contina detalii defaimatoare sau jignitoare in general sau in mod direct pentru persoane de o anumita rasa, entitate, religie, orientare sexuala sau grup socio-economic. De asemenea, nu trebuie sa contina date personale ale unei alte persoane, amenintari catre orice terta persoana, loc, afacere sau grup, nu trebuie sa lezeze intimitatea si/sau alte drepturi ale oricarei terte persoane sau firme si nu trebuie sa incalce in niciun alt mod legile si reglementarile aplicabile.

Continutul trimis in vederea inscrierii in Campanie este moderat, iar orice tip de continut necorespunzator si/sau legaturi cu pagini de internet care nu au legatura cu cerinta sau cu acesta Campanie sau care nu sunt conforme cu criteriile Regulamentului Oficial pot fi inlaturate, fara a fi necesara notificarea autorului/participantului sau prezentarea unei explicatii. Autorul/Participantul va fi exclus din Campanie si implicit va pierde orice posibilitate de a primi oricare din testerele Campaniei. De asemenea, va fi descalificata automat din Campanie orice inscriere care nu are legatura cu natura si scopul Campaniei, asa cum sunt acestea detaliate in cadrul prezentului Regulament.

Organizatorul isi rezerva dreptul de a nu lua in considerare orice inscriere, in consecinta, sa elimine participarea in Campanie ce contine o inregistrare asupra careia planeaza suspiciuni de falsitate sau de nerespectare a prevederilor prezentului Regulament Oficial si/sau a legilor in vigoare, sau pe care acesta nu o considera potrivita/decenta.

5.5. Un participant are dreptul sa se inscrie in Campanie o singura data. Organizatorul isi rezerva dreptul de a investiga si a interpreta inscrierile in Campanie; orice neregula ce poate fi clasificata ca incercare de fraudare se soldeaza cu blocarea si eliminarea definitiva a participantului in cauza, Organizatorul nefiind obligat sa anunte aceasta decizie.

Capitolul 6. Despre eșantioane si voucher oferite în cadrul Campaniei (kit)

6.1.1 Eșantioanele si valoarea acestora.

In cadrul Campaniei kitul oferit va contine urmatoarele esantioane:

  • 9800 de pachete de rutine CeraVe fiecare pachet alcatuit din 1 mostra CeraVe Gel de Spalare Hidratant 20 ml si 1 mostra CeraVe Lotiune Hidratanta 20 ml, in scopul testarii ;
  • 9800 de pachete de rutine CeraVe fiecare pachet alcatuit din 1 mostra CeraVe Gel de Curatare Spumant 20 ml si 1 mostra CeraVe Lotiune Hidratanta 20 ml, in scopul testarii ;
  • 9800 de pachete de rutine CeraVe fiecare pachet alcatuit din 1 mostra CeraVe Gel SA Anti-Rugozitati 20 ml si 1 mostra CeraVe SA Crema Anti-Rugozitati 7 ml, in scopul testarii.

6.1.2 Kitul oferit va contine si un voucher cu ajutorul caruia Participantul beneficiaza de o reducere de 15 lei la achizitia oricarui produs CERAVE exceptand formatele de 1 litru, folosind codul comunicat. Reducerea poate fi folosita doar in cazul ACHIZITIILOR EFECTUATE ON-LINE pe website-urile oficiale de comert electronic ale comerciantilor parteneri : eMAG (https://www.emag.ro/),Farmacia Tei Online (https://comenzi.farmaciatei.ro/), Bebe Tei Online (https://comenzi.bebetei.ro/), Farmacia la pret mic (https://www.farmacialapretmic.ro/), Minifarm Online (https://www.minifarmonline.ro/),Mattca Online (https://www.mattca.ro/),Salofarm Online (https://salofarm.ro/), Ardealul Online (https://www.farmaciaardealul.ro/), Professional Farmaline (https://www.pfarma.ro/), Remedium Farm Online (https://www.remediumfarm.ro/), Medikon Online, Medimfarm Online (https://www.medimfarm.ro/),Avia Farm Online (https://aviafarm.ro/), Maxifarma Online (https://www.maxifarma.ro/), Farmacia Dav Online (https://www.farmaciiledav.ro/), Karim Pharm Online (https://karimpharm.ro/), Optifarm Online (https://www.farmaciaoptifarm.ro/). Voucherul poate fi folosit doar in perioada 01.05.2021 – 31.05.2021, în limita stocului disponibil al produselor participante. Reducerea nu se cumulează cu alte reduceri sau promoții comunicate pe website-urile farmaciilor participante. Pentru a beneficia de reducere este necesară introducerea codului înainte de finalizarea comenzii.

6.2. Procedura de acordare a premiilor:

6.2.1 Esantioanele se vor trimite prin curier prin intermediul agentiei More Results Marketing SRL in termen de 30 de zile lucratoare de la incheierea Campaniei.

6.2.1 Voucherele se regasesc in format fizic in interiorul kitului. Insa acestea pot fi comunicate si in format electronic daca Participantul a optat pentru acest lucru prin formularul pe care trebuie sa il completeze pentru inscrierea la Campanie. In cazul in care Participantul a optat pentru trimiterea voucherului electronic, acest voucher va fi transmis la adresa de e-mail comunicata de catre Participant prin formularul de inscriere la Campanie, iar voucherul va fi comunicat prin intermediul agentiei partenere a Organizatorului, Mediapost Hit Mail S.A., CUI RO13351917.
Daca in timpul Campaniei nu se inscrie/nu participa niciun participant ori se inscriu/participa mai putini participanti decat numarul esantioanelor, atunci esantioanele Campaniei ramase neatribuite vor ramane la dispozitia Organizatorului

6.3. Esantioanele acordate in cadrul prezentei Campanii pot fi livrate doar pe teritoriul Romaniei.

6.4. Toate esantioanele neacordate, indiferent de motiv, vor ramane in proprietatea Beneficiarului, care-si rezerva dreptul de a le folosi în campaniile următoare.

6.5. Organizatorul nu va fi responsabil pentru imposibilitatea unui participant de a intra in posesia esantioanelor.

6.6. Esantioanele se vor acorda in ordinea primirii solicitarilor, in limita stocului disponibil. Organizatorul nu se obliga sa suplimenteze stocul, in cazul in care stocul disponibil se epuizeaza inainte de data de 11.04.2021 (ultima zi de inscriere), anuntand acest aspect.

Capitolul 7. Procedura de validare si punere in posesie a esantioanelor

7.1. Esantioanele vor fi livrate consumatorilor in termen de 30 de zile lucratoare de la data incetarii Campaniei.

Capitolul 8. Drepturi, obligatii, responsabilitati

8.1. Inscrierile inainte sau dupa perioada mentionata in Regulament nu se iau in considerare.

8.2. Organizatorul nu isi asuma raspunderea pentru livrarea cu intarziere a produselor de catre Posta Romana sau firmele de curierat.

8.3. Organizatorul nu isi asuma raspunderea pentru pierderile, intarzierile sau orice alte probleme la inscrierea in Campanie, cauzate de providerul de Internet sau conexiunea la Internet a persoanei care doreste sa se inscrie in Campanie. De asemenea, Organizatorului nu i se pot imputa intreruperile/disfunctionalitatile neanuntate ale providerului de internet sau blocarea accesului intern datorita aglomerarii retelelor pe perioadele de trafic intens care pot periclita inscrierea in Campaniei in perioada de desfasurare a Campaniei.

8.4. Organizatorul nu are obligatia de a verifica si nu este responsabil pentru autenticitatea numelui de utilizator, sau in cazul in care acesta afecteaza drepturile tertilor, in special dreptul la un nume sau alte drepturi personale, dreptul la un nume comercial, dreptul la o marca comerciala sau alte drepturi de proprietate intelectuala

8.5. Participantul este pe deplin responsabil pentru fiecare actiune a sa in cadrul acestei Campanii.

Capitolul 9. Litigii şi legea aplicabilă

9.1. Eventualele litigii apărute între Organizator, pe de o parte, şi oricare dintre participanţii, pe de altă parte, se vor rezolva pe cale amiabilă, iar în cazul în care nu va fi posibil, litigiile vor fi soluţionate de instanţele judecatoreşti române competente.

9.2. Legea aplicabila acestui Regulament este legea română.

Capitolul 10. Taxe şi Impozite Aferente

10.1 Organizatorul nu este raspunzător de plata taxelor, impozitelor sau a altor obligaţii financiare legate de premiile oferite, cu excepţia impozitului cu reţinere la sursă, pentru premii a caror valoare individuala depaseste 600 de lei, aplicabil veniturilor individuale provenite din campanii promoţionale, impozit pe care Organizatorul este obligat să îl calculeze, să îl reţină şi să îl transfere la bugetul de stat conform prevederilor Legii 571/2003 privind Codul Fiscal.

Capitolul 11. Încetarea Campaniei

11.1.Campania încetează prin următoarele modalităţi:

(i) prin ajungere la termen;

(ii) prin apariţia unui caz de forţă majoră;

(iii) din motive independente de voinţa Organizatorului de a continua Campania, cum ar fi epuizarea stocului de premii;

(iv) prin decizia Organizatorului.

11.2.În situaţiile prevăzute mai sus, Organizatorul nu are nicio obligaţie faţă de Participanţi, cu privire la returnarea unor sume şi/sau plata unor sume cu titlu de despăgubire.

Capitolul 12. Prelucrarea datelor cu caracter personal

12.1 Organizatorul prelucreaza datele cu caracter personal ale participantilor pentru scopurile si in conditiile mai jos prezentate

12.2 Scopurile prelucrarii datelor. Organizatorul si societatile comerciale implicate in organizarea prezentei Campanii, prelucreaza datele cu caracter personal enumerate mai jos, ce sunt furnizate direct de catre participanti in vederea participarii la Campania, cu respectarea drepturilor persoanelor vizate si in conformitate cu dispozitiile legale, pentru indeplinirea urmatorul scop: organizarea si desfasurarea Campaniei de e-Sampling CeraVe (”Campania”) bazata pe inscrierea participantilor pe platforma https://www.cerave.ro/Sampling, in urma caruia Organizatorul trimite conform mecanismului Campaniei descris in acest regulament esantioanele mentionate la Sectiunea 6.

12.3 Datele cu caracter personal prelucrate. Pentru scopul organizarii si defasurarii Campaniei de e-Sampling CeraVe vor prelucra urmatoarele categorii de date cu caracter personal (”Datele Personale”): prenume, nume, numar de telefon, adresa de livrare, in lipsa furnizarii acestor date neputand beneficia de esantioanele Campaniei. Pentru transmiterea voucherului, daca ati optat pentru acest lucru, vom folosi adresa de e-mail comunicata pentru a va transmite voucherul si in versiune electronica. Pentru transmiterea voucherului in versiune electronica Organizatorul colaboreaza cu agentia Mediapost Hit Mail S.A.

12.4 Temeiul prelucrarii. Mentionam ca datele cu caracter personal enumerate mai sus sunt prelucrate in baza acceptarii acestui regulament de catre cei inscrisi in Campania de e-Sampling CeraVe

12.5 Colectarea datelor cu caracter personal. Organizatorul si societatile comerciale implicate in organizarea prezentului Campaniei, colecteaza datele cu caracter personal ale participantilor la Campania de E-sampling CeraVe direct de la dumneavoastra prin completarea unui formular online.

12.6 Destinatarii datelor cu caracter personal. In desfasurarea activitatilor acestei campanii Organizatorului colaboreaza cu agentia More Results Marketing SRL care desfasoara urmatoarele activitati: va trimite esantioanele la adresele furnizate de participanti in Campania de e-Sampling CeraVe. De asemenea, pentru indeplinirea scopurilor mentionate mai sus, Organizatorul colaboreaza cu diversi furnizori de servicii cum este agentia care se ocupa de promovarea campaniei sau parteneri, de exemplu curieri, Posta Romana, carora le pot fi divulgate datele participantilor cu caracter personal pentru a fi folosite strict in scopurile stabilite de Organizator si descrise in cuprinsul prezentului regulament, respectiv: pentru trimiterea esantioanelor.

12.7 Durata prelucrarii. Pentru indeplinirea scopului de organizare si defasurare a Campaniei de e-Sampling CeraVe datele vor fi prelucrate pentru o perioada de maxim 12 luni din momentul expedierii esantioanelor. Datele cu caracter personal care se regasesc in documentele financiar contabile necesare in scopuri fiscale, de exemplu in procesul verbal de predare primire a eșantioanelor, vor fi stocate de catre L’ORÉAL ROMANIA pentru o perioada de 11 ani, in deplina conformitate cu legislatia fiscala. In situatia in care vom fi obligati de lege sau de o autoritate de reglementare vom divulga datele cu caracter personal cerute de respectiva reglementare catre autoritati publice. Datele cu caracter personal ale participantilor care si-au dat acordul pentru a primi comunicari de marketing din partea brandurilor L’ORÉAL ROMANIA vor fi stocate pentru o perioada de 3 ani care incepe sa curga la finalizarea Concursului. Dupa incetarea duratei de prelucrare determinata conform celor de mai sus, datele participantilor vor fi sterse din baza de date L’ORÉAL ROMANIA si ale furnizorilor determinati prin prezentul regulament carora L’ORÉAL ROMANIA le-a transmis datele.

12.8 Securitatea prelucrarii datelor cu caracter personal. Organizatorul si societatile comerciale implicate in organizarea prezentei Campanii, se angajeaza sa prelucreze datele furnizate numai in scopurile specificate mai sus, sa pastreze confidentialitatea si siguranta prelucrarii, in conformitate cu dispozitiile legii si sa nu dezvaluie datele furnizate catre terte parti altfel decat s-a indicat mai sus sau in alte cazuri decat cele prevazute de lege. Mentionam ca in mod constant Organizatorul evalueaza si imbunatateste masurile de securitate implementate pentru a asigura protectia datelor cu caracter personal pe care le prelucreaza si verifica ca toti destinatarii datelor sa asigure cel putin acelasi nivel de protectie a datelor.

12.9 Drepturile participantilor. In contextul prelucrarii datelor cu caracter personal, participantii au urmatoarele drepturi:

a. Dreptul de acces la datele cu caracter personal prelucrate – insemnand dreptul de a obtine din partea Organizatorului o confirmare ca prelucreaza sau nu date cu caracter personal care privesc participantul si, in caz afirmativ, accesul la datele respective si conditiile in care sunt prelucrate, prin adresarea unei cereri in acest sens utilizand datele de contact de mai jos;

b. Dreptul de a solicita rectificarea sau stergerea datelor cu caracter personal – insemnand posibilitatea de a ne solicita rectificarea datelor cu caracter personal inexacte, completarea datelor incomplete sau stergerea datelor participantilor in anumite cazuri, prin adresarea unei solicitari in acest sens utilizand datele de contact de mai jos;

c. Dreptul de a solicita restrictionarea prelucrarii – insemnand dreptul de obtine din partea Organizatorului restrictionarea prelucrarii in anumite cazuri, respectiv atunci cand (i) participantul considera ca datele prelucrate de Organizator sunt inexacte, pana la rectificarea acestora; (ii) prelucrarea este ilegala, dar participantul nu doreste sa stergem datele; (iii) Organizatorul nu mai are nevoie de datele cu caracter personal in scopurile mai sus mentionate, dar participantul le solicita pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta; sau (iv) participantul s-a opus prelucrarii, pentru intervalul de timp in care se verificam daca drepturile legitime ale Organizatorului prevaleaza asupra drepturilor participantului;

Dreptul participantului de a-si retrage consimtamantul asupra prelucrarii – in cazul in care prelucrarea se bazeaza pe consimtamantul participantului, fara a afecta legalitatea prelucrarii efectuate pana la la acel moment;

e. Dreptul de opozitie – insemnand dreptul participantului de a se opune prelucrarii din motive legate de situatia particulara in care se afla, atunci cand prelucrarea se intemeiaza pe interesele legitime ale Organizatorului;

f. Dreptul de a nu fi supus unei decizii automate, inclusiv profilare – insemnand dreptul de a nu fi supus unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automata, inclusiv crearea de profiluri, care ar produce efecte juridice asupra participantului sau l-ar afecta intr-o masura semnificativa;

g. Dreptul la portabilitatea datelor – insemnand posibilitatea de a solicita mutarea, copierea sau transferul datelor participantului existente in baza noastra de date catre o alta baza de date, intr-un format structurat, utilizat in mod curent si care poate fi citit automat, doar in cazurile in care prelucrarea se bazeaza pe consimtamantul participantului. In contextul indeplinirii scopurilor din prezentul Regulament, datele dumneavoastra cu caracter personal pot fi transferate in strainatate atat catre Parteneri ai organizatorului sau Agentii imputernicite din state membre ale Uniunii Europene („UE”) sau Spatiului Economic European („SEE”). In privinta finalistului Campaniei datele personale pot fi transferate si catre Parteneri ai organizatorului ( Agentia de turism cu care Organizatorul colaboreaza in contextul organizarii calatoriei) sau Agentii imputernicite din afara acestor teritorii, dupa cum urmeaza: Statele Unite ale Americii, in scopul calatoriei in Los Angeles, Statele Unite.

h. Dreptul de a depune plangere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal;

i. Dreptul de a se adresa instantelor de judecata competente.

12.10 Exercitarea drepturilor de mai sus poate fi efectuata in orice moment utilizand datele de contact ale Organizatorului (i) prin trimiterea unei solicitari scrise prin poșta, in atentia Organizatorului, la sediul social al acestuia mentionat la punctul 1.1. de mai sus, (iii) sau prin e-mail la adresa de e-mail [email protected], pe toata durata de desfașurare a Campaniei.

12.11 Responsabilul cu protectia datelor. Pentru orice intrebare sau orice aspect in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal ale participantilor, acestia sunt rugati sa transmita un e-mail la adresa: [email protected]

Capitolul 13. Forta majora:

13.1 Pentru scopul acestui Regulament, Forta Majora inseamna orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau previzionat de catre Organizator si a carui aparitie il pune pe acesta din urma in imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate prin Regulament. In categoria acestor evenimente sunt incluse, fara a se limita la acestea: razboaie, incendii, inundatii, greve si blocade, cutremure, alte catastrofe de orice fel, precum si orice reglementare care poate interzice sau modifica termenii Regulamentului.

13.2. Daca o situatie de forta majora, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de vointa sa, impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului si continuarea Concursului, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata, conform prevederilor C.civ. Organizatorul, daca invoca forta majora, este obligat sa comunice participantilor la Concurs pe pagina https://www.cerave.ro/regulamente-campanii la sectiunea Regulamente in termen de 5 zile de la aparitia cazului de forta majora, existenta acestuia.

Capitolul 14. Diverse

14.1 In eventualitatea unei dispute asupra validitatii unei intrari in cadrul acestui Concurs, decizia Organizatorului este definitiva.

14.2 Eventualele reclamatii legate de derularea Concursului se vor putea trimite pe urmatoarea adresa: catre L’Oreal Romania SRL, societate romana, cu sediul in Calea Floreasca nr 169A, cladirea A, etaj 6, sector 1, Bucuresti, in termen de maximum 2 (doua) saptamani de la data la care a luat nastere situatia contestata. Dupa aceasta data Organizatorul nu va mai lua in consideratie nicio reclamantie.

14.3 Reclamatiile referitoare la esantioanele castigate, ulterioare momentului acceptarii si primirii esantioanelor de catre persoana castigatoare, nu vor fi luate in considere de catre Organizator

14.4 Deciziile Organizatorului privind Concursul sunt definitive si aplicabile tuturor Participantilor.

14.5 Eșantioanele neacordate vor ramane in posesia Organizatorului care poate dispune liber de acestea in maniera pe care o va considera necesara sau potrivita intereselor sale.

14.6 Eventualele litigii apărute între Organizator şi participanţii la Campania promoţională se vor rezolva pe cale amiabilă sau în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluţionate de către instanţele judecătoreşti din Bucureşti.

14.7 Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile pe care le implica organizarea si desfasurarea Concursului.

ORGANIZATOR:
L’Oreal Romania SRL.
Vanya Panayotova
Director General